آیا برای ورود به دنیای دیجیتال آماده اید ؟

یکی از راه های کسب درآمد سریع و بدون نیاز به سرمایه گذاری راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی است که اکثر آنها نیز ابتدا از داخل خانه ها آغاز می شود و سپس رشد کرده و تبدیل به شرکت های بزرگ می شوند.

خیلی ها بر این باورند که راه اندازی کسب و کار اینترنتی فقط با سرمایه گذاری زیاد امکان پذیر است و باید برای شروع هزینه های زیادی برای صرف راه اندازی وب سایت و تبلیغات و… شود و یا باید مسلط به برنامه نویسی بود و خود با انجام کارهای فنی پیچیده یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کرد.

راه حل هایی برای شروع یک تحول دیجتالی برای کسب و کارها

راهکار های کسب و کارهای سنتی

راهکارهای کسب و کار های آنلاین

راهکارهای استارتاپ ها

contact-us-2-710x473_tcm8-18919_w710

گام اول : تماس با ما

در این مرحله مشاوران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند .
  • آیا برای راه‎اندازی کسب‎ و‎ کار آنلاین نیاز به جذب سرمایه‎گذار است؟
  • آیا نیاز به دانش کدنویسی و تخصص خاصی هست تا این کسب و کار را شروع کنیم؟
  • آیا مثل دیجی کالا نیاز است که انبارهای کالایی بزرگی داشته باشیم تا بتوانیم این کار را شروع کنیم؟
  • آیا نیاز هست که در ابتدا جهت شناساندن کسب‎ و‎ کار آنلاین، هزینه زیادی را صرف تبلیغات نماییم؟
  • آیا برای شروع کسب‎ و‎ کار مجازی به مجوزهای خاصی نیاز داریم؟
  • آیامی‎توان با افراد و شرکت‎های غول‎پیکر مطرح ایرانی در کسب و کارهای دیجیتال به رقابت پرداخت؟

گام دوم : مشاوره

در این مرحله ما به کمک شما به بررسی بازار و کسب و کار شما می پردازیم

  • بررسی توانمندی حوزه فعالیتی انتخاب شده ، بررسی بازار، شاخص‌های کلیدی، تعداد مشتریان در آن حوزه فعالیتی ، بررسی رقبای درحوزه های فردی و سازمانی
  • بررسی حوزه فعالیتی مورد علاقه خودتان ، بررسی فرصت‌هاحال حاضر در آن حوزه
  • طراحی و برنامه‌ریزی کسب و کار ، تبدیل ایده به محصول اولیه
  • عملیاتی کردن بستر اجرای آن ایده در کسب و کار دیجیتال ، استراتژی تولید محتوا ، معرفی و ترویج محصول
  • بازخورد گرفتن از مشتریان اولیه و اصلاح محصول ، نشر و نهادینه کردن محصول
Tax-Strategy-Advice
ETFs-mag-900

گام سوم : طراحی محصول

در این مرحله ما به کمک شما به بررسی بازار و کسب و کار شما می پردازیم

  • بررسی توانمندی حوزه فعالیتی انتخاب شده ، بررسی بازار، شاخص‌های کلیدی، تعداد مشتریان در آن حوزه فعالیتی ، بررسی رقبای درحوزه های فردی و سازمانی
  • بررسی حوزه فعالیتی مورد علاقه خودتان ، بررسی فرصت‌هاحال حاضر در آن حوزه
  • طراحی و برنامه‌ریزی کسب و کار ، تبدیل ایده به محصول اولیه
  • عملیاتی کردن بستر اجرای آن ایده در کسب و کار دیجیتال ، استراتژی تولید محتوا ، معرفی و ترویج محصول
  • بازخورد گرفتن از مشتریان اولیه و اصلاح محصول ، نشر و نهادینه کردن محصول

گام چهارم : تولید محتوا

در این مرحله ما به دنبال راهکارهای تولید و نوع محتوای مناسب با کسب و کار شما هستیم 

  • محصول من متناسب برای چه افرادی است؟ پیر یا جوان، مرد یا زن،‌ کودک یا بزرگسال، نخبگان یا عموم و …
  • مخاطب من انتظار دارد چه ویژگی هایی از محصول یا خدمت را بداند؟ جنس، کیفیت، طول عمر، قیمت و …
  • در چه بازه های زمانی سایت، صفحه یا کانال خودم را بروزرسانی کنم؟ روزی ۲ بار، هرروز، هر هفته یا ….
  • چه میزان اطلاعات را لازم است به مخاطبانم ارایه دهم؟ یک جمله، یک پاراگراف، یک صفحه یا …
  • از چه قالبی برای ارایه محتوا جهت جذب مخاطبان استفاده کنم؟ متن، عکس، کلیپ، اینفوگرافیک، موشن گرافیک یا …
Tax-Strategy-WHT-for-web
prods-FinancialPlanning-Gen

گام پنجم : اجرایی کردن ایده

در این مرحله ابزارهای دیجیتال مناسب اجرایی کردن ایده شما دراختیارتان قرار می گیرد

  • سایت و فروشگاه اینترنتی
  • اپلیکیشن های اندرویدی و IOS
  • محصولات نرم افزاری قابل اجرا در محیط ویندوز
  • تولید موشن گرافی و تیزر
  • مدییریت شبکه های اجتماعی

گام ششم : آموزش

در این مرحله ما برای اینکه  به خودکفایی برسید به شما آموزش می دهیم

  • آموزش استفاده از ابزار های تولید شده
  • آموزش تولید محتوای مناسب
  • آموزش وبمستری
  • آموزش دیجیتال مارکتینگ
  • آموزش استفاده از ابزارهای تولید محتوا
Tax-Strategy-WHT-for-web
Tax-Strategy-WHT-for-web

گام هفتم : پشتیبانی

در این مرحله ما برای پایداری و پیشرفت کسب و کار دیجتال شما تمام توان خود را بکار می گیریم

  • تامین امنیت وبسایت شما
  • پشتیبان گیری و نگهداشت اطلاعات شما
  • بروزرسانی ابزار ها
  • تمدید و نگهداری هاست و دامنه
  • رفع خطاهای احتمالی